dc.contributor |
Aalto-yliopisto |
fi |
dc.contributor |
Aalto University |
en |
dc.contributor.author |
Skogström, Bo E. |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-29T21:02:28Z |
|
dc.date.available |
2020-11-29T21:02:28Z |
|
dc.date.issued |
1947 |
|
dc.identifier.uri |
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/61267 |
|
dc.format.extent |
2 osaa ( 43, 12 s. + 12 piirrosta ) |
|
dc.language.iso |
sv |
en |
dc.title |
Planering av ett fartyg med 25 passagerare och 1000 ton last för linjen Finland -England.
Fart vid full last 12,5 knop.
Klassat enligt "Det Norske Veritas" högsta klass med isförstärkning.
Jämförande undersökning huvudsakligen ur ekonomisk synpunkt mellan diesel- och ångmaskineri |
sv |
dc.contributor.school |
Teknillinen korkeakoulu |
fi |
dc.contributor.school |
Helsinki University of Technology |
en |
dc.contributor.department |
Koneinsinööriosasto |
fi |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:aalto-2020112920112 |
|
dc.type.ontasot |
Master's thesis |
en |
dc.type.ontasot |
Pro gradu -tutkielma |
fi |
local.aalto.openaccess |
no |
|
dc.rights.accesslevel |
closedAccess |
|
local.aalto.idinssi |
28579 |
|
dc.type.publication |
masterThesis |
|
dc.type.okm |
G2 Pro gradu, diplomityö |
|