Learning Centre

Planering av ett fartyg med 25 passagerare och 1000 ton last för linjen Finland -England. Fart vid full last 12,5 knop. Klassat enligt "Det Norske Veritas" högsta klass med isförstärkning. Jämförande undersökning huvudsakligen ur ekonomisk synpunkt mellan diesel- och ångmaskineri

 |  Login

Show simple item record

dc.contributor Aalto-yliopisto fi
dc.contributor Aalto University en
dc.contributor.author Skogström, Bo E.
dc.date.accessioned 2020-11-29T21:02:28Z
dc.date.available 2020-11-29T21:02:28Z
dc.date.issued 1947
dc.identifier.uri https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/61267
dc.format.extent 2 osaa ( 43, 12 s. + 12 piirrosta )
dc.language.iso sv en
dc.title Planering av ett fartyg med 25 passagerare och 1000 ton last för linjen Finland -England. Fart vid full last 12,5 knop. Klassat enligt "Det Norske Veritas" högsta klass med isförstärkning. Jämförande undersökning huvudsakligen ur ekonomisk synpunkt mellan diesel- och ångmaskineri sv
dc.contributor.school Teknillinen korkeakoulu fi
dc.contributor.school Helsinki University of Technology en
dc.contributor.department Koneinsinööriosasto fi
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:aalto-2020112920112
dc.type.ontasot Master's thesis en
dc.type.ontasot Pro gradu -tutkielma fi
local.aalto.openaccess no
dc.rights.accesslevel closedAccess
local.aalto.idinssi 28579
dc.type.publication masterThesis
dc.type.okm G2 Pro gradu, diplomityö


Files in this item

Files Size Format View

There are no open access files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search archive


Advanced Search

article-iconSubmit a publication

Browse

Statistics