dc.contributor |
Aalto-yliopisto |
fi |
dc.contributor |
Aalto University |
en |
dc.contributor.author |
Krogius, Ragnar |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-29T18:26:09Z |
|
dc.date.available |
2020-11-29T18:26:09Z |
|
dc.date.issued |
1928 |
|
dc.identifier.uri |
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/59645 |
|
dc.format.extent |
156 |
|
dc.language.iso |
sv |
en |
dc.title |
På linjen Helsingfors - Reval önskas en daglig turbåt, med 12 knops minimi hastighet.
Fartyget skall inredas med I och III kl. salonger och med c:a 30 I kl. hytter.
Dessutom måste fartyget förses med ett eller flera lastrum minst om tillsammans c:a 10,000 cub. fots utrymme.
Lloyds och de vanliga ritningarna, samt uppgifter om brutto och netto register tonnage fordras |
sv |
dc.contributor.school |
Teknillinen korkeakoulu |
fi |
dc.contributor.school |
Helsinki University of Technology |
en |
dc.contributor.department |
Koneinsinööriosasto |
fi |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:aalto-2020112918490 |
|
dc.type.ontasot |
Master's thesis |
en |
dc.type.ontasot |
Pro gradu -tutkielma |
fi |
dc.contributor.supervisor |
Helle, E. J. |
|
local.aalto.openaccess |
no |
|
dc.rights.accesslevel |
closedAccess |
|
local.aalto.idinssi |
27622 |
|
dc.type.publication |
masterThesis |
|
dc.type.okm |
G2 Pro gradu, diplomityö |
|