dc.contributor |
Aalto-yliopisto |
fi |
dc.contributor |
Aalto University |
en |
dc.contributor.author |
Laxén, Henrika |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-04T05:26:22Z |
|
dc.date.available |
2012-07-04T05:26:22Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/4055 |
|
dc.format.extent |
23 |
|
dc.language.iso |
fi |
en |
dc.title |
Live-roolipeli - kasvun mahdollisuuksia? |
fi |
dc.type |
G1 Kandidaatintyö |
fi |
dc.contributor.school |
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu |
fi |
dc.contributor.school |
School of Arts, Design and Architecture |
en |
dc.contributor.department |
Taidekasvatuksen osasto |
fi |
dc.subject.keyword |
roolipelit |
fi |
dc.subject.keyword |
liveroolipelit |
fi |
dc.subject.keyword |
taidekasvatus |
fi |
dc.subject.keyword |
elämyspedagogiikka |
fi |
dc.subject.keyword |
draamapedagogiikka |
fi |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:aalto-201206102394 |
|
dc.type.ontasot |
Bachelor's thesis |
en |
dc.type.ontasot |
Kandidaatintyö |
fi |
dc.contributor.supervisor |
Pohjakallio, Pirkko |
|