Beat it -mainospeli osana Alepa-ketjun markkinointiviestintää ja pelin vaikutukset Alepa-ketjun brändimielikuvan kehittymiseen

 |  Login

Show simple item record

dc.contributor Aalto University en
dc.contributor Aalto-yliopisto fi
dc.contributor.advisor Junnila, Miikka
dc.contributor.author Ehrström, Bengt
dc.date.accessioned 2016-03-29T10:16:01Z
dc.date.available 2016-03-29T10:16:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/19868
dc.format.extent 140 + 33
dc.language.iso fi en
dc.title Beat it -mainospeli osana Alepa-ketjun markkinointiviestintää ja pelin vaikutukset Alepa-ketjun brändimielikuvan kehittymiseen fi
dc.title Beat it advergame as a part of Alepa groceries store chain´s marketing and the effects of the game to the brand image of Alepa en
dc.type G2 Pro gradu, diplomityö fi
dc.contributor.school Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu fi
dc.contributor.school School of Arts, Design and Architecture en
dc.contributor.department Median laitos fi
dc.subject.keyword pelit fi
dc.subject.keyword mainospelit fi
dc.subject.keyword mainonta fi
dc.subject.keyword brändi fi
dc.subject.keyword brändihallinta fi
dc.subject.keyword markkinointiviestintä fi
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:aalto-201603291489
dc.type.ontasot Master's thesis en
dc.type.ontasot Maisterin opinnäyte fi
dc.contributor.supervisor Junnila, Miikka
dc.programme fi


Files in this item

Files Size Format View

There are no open access files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search archive


Advanced Search

article-iconSubmit a publication

Browse