dc.contributor | Aalto-yliopisto | fi |
dc.contributor | Aalto University | en |
dc.contributor.advisor | Hämäläinen, Perttu | |
dc.contributor.author | Forsberg, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2015-05-19T09:43:53Z | |
dc.date.available | 2015-05-19T09:43:53Z | |
dc.date.issued | 2015-04-19 | |
dc.identifier.uri | https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/16100 | |
dc.format.extent | 22 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | fi | en |
dc.title | Tietokonepelien proseduraalinen kenttägenerointi ja -suunnittelu | fi |
dc.type | G1 Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.school | Perustieteiden korkeakoulu | fi |
dc.contributor.department | Tietotekniikan laitos | fi |
dc.subject.keyword | tietokonepelit | fi |
dc.subject.keyword | proseduraalinen generointi | fi |
dc.subject.keyword | pelaajakokemus | fi |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:aalto-201505202780 | |
dc.type.dcmitype | text | en |
dc.programme.major | Mediatekniikka | fi |
dc.programme.mcode | IL3011 | fi |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.supervisor | Rousu, Juho | |
dc.programme | Tietotekniikka TIK | fi |
Unless otherwise stated, all rights belong to the author. You may download, display and print this publication for Your own personal use. Commercial use is prohibited.