The Goal of this thesis is to investigate the mechanisms underlying loyalty creation in the Starbucks
mobile application. Loyalty is an important factor in the success of any business and understanding
how it is fostered through the use of a mobile application can provide crucial insights for other
companies looking to engage their customers and generate loyalty through the mobile platform. To
achieve this goal, I will conduct a case study of the Starbucks mobile app, including a review of
relevant literature on loyalty and mobile applications. Through this research, I hope to identify key
factors that contribute to loyalty creation within the Starbucks mobile application and provide a
road map to managers that are looking to create a loyalty inducing mobile application.
Tämän työn tavoite on tutkia mekanismeja jotka pohjustavat Starbucks puhelin applikaatiota. Uskollisuus on tärkeä tekijä minkä tahansa yrityksen näkökulmasta, ja ymmärrys siitä miten uskollisuutta luodaan puhelin applikaatioiden kautta voi antaa tärkeitä havaintoja muille yrityksille jotka haluavat luoda uskollisuutta puhelin alustan kautta.
Saavuttaakseni tämän tavoitteen, suoritan tapauskohtaisen analyysin Starbucksin puhelin applikaatiosta, sisältäen kirjallisuus katsauksen uskollisuuden ja puhelin applikaatioiden teemoihin. Tämän tutkimuksen kautta tahdon tunnistaa keskeisiä tekijöitä jotka luovat uskollisuutta Starbucksin puhelin applikaatiossa, ja antaa johtajille tukevaa materiaalia kun he suunnittelevat puhelin applikaatioiden julkaisua.