dc.contributor | Aalto-yliopisto | fi |
dc.contributor | Aalto University | en |
dc.contributor.advisor | Kaario, Ossi | |
dc.contributor.author | Tervamäki, Tuomas | |
dc.date.accessioned | 2013-10-22T10:46:06Z | |
dc.date.available | 2013-10-22T10:46:06Z | |
dc.date.issued | 2013-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/11173 | |
dc.format.extent | 40 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | fi | en |
dc.title | Miksi nykydieselmoottorit kuluttavat vähemmän polttoainetta? | fi |
dc.title | Why state-of-the-art diesel engines consume less fuel? | en |
dc.type | G1 Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.school | Insinööritieteiden korkeakoulu | fi |
dc.subject.keyword | diesel | fi |
dc.subject.keyword | polttoaineen kulutus | fi |
dc.subject.keyword | palamisen hallinta | fi |
dc.subject.keyword | yhteispaineruiskutus | fi |
dc.subject.keyword | ahtaminen | fi |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:aalto-201310247757 | |
dc.type.dcmitype | text | en |
dc.programme.major | Koneensuunnittelu | fi |
dc.programme.mcode | K3001 | fi |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.supervisor | Pietola, Matti | |
dc.programme | Konetekniikka KON | fi |
Unless otherwise stated, all rights belong to the author. You may download, display and print this publication for Your own personal use. Commercial use is prohibited.