Browsing by Department "HKKK. Markk. Pro gradu"
Now showing 1 - 20 of 3043
Results Per Page
Sort Options
Item 24-36 vuotiaiden pääkaupunkiseudulla asuvien naisten ja miesten suhtautuminen eroottiseen televisiomainontaan vuonna 1994(1995) Tiainen, Sari; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem 7-11 -vuotiaat lapset televisiomainonnan vastaanottajina(1991) Takala, Virpi; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Aatteen markkinoinnista : Yrittäjyyden ideologia, asema ja edistäminen Suomessa(1988) Koskinen, P. Maarit O.; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem ABC-maiden ja Suomen välinen kauppa ja sen edellytykset(1954) Leppäkorpi, Erkki; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Achieving competitive advantage through core competence consisting of personal attributes : a study of the key professionals in the Bank of Finland(1997) Olkkonen, Sari; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Achieving expatriate success. Case: India(1997) Korhonen, Kaisu; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem The adaptation of diffusion theory in the planning of international marketing entry for industrial products(1981) Pillai, Balakrishna; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Adaptation of global advertising messages to national culture and consumer behaviour. - Case: Finnish environment(1999) Halonen, Terhi; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Adaptation of the total service offering to foreign markets - a dynamic model for international marketing of services(1987) Tiilikainen, Anna-Mari; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Adaptiivinen myynti ja myyjän menestyksellisyys toiminnallisen joustavuuden kautta tarkasteltuna(1994) Toivonen, Leevi; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem The adjustment of the manufacturing system after an international acquisition(1993) Kukko, Jouni; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Adoption of computer-based innovations: A survey of Internet adoption among students in the Helsinki area(1997) Nieminen, Tiina; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Advantage Finland - sawmill industry(1993) Malassu, Ali; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Advertising strategy for a global product - an example of Fiskars-scissors(1986) Marstio, Tuija; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Agile supply chains: The critical elements for achieving reconfigurability(2000) Lipponen, Mervi; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Ähtärin osuuspankin yhteistoiminta pienyritysten kanssa(1987) Iivari, Timo; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Aidon asiakasuskollisuuden rakentuminen ja sen vahvistaminen Internetin avulla - sovelluksena vakuutusasiointi verkossa(2002) Jalassola, Marleena; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem AIESEC-Suomi:ryn harjoittelijanvaihtopalveluiden laatu(1991) Toivonen, Reijo; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Aika- ja paikkasidonnaisuuden vähentäminen kokonaislogistisessa palvelussa. Case: Suomen Posti Oy.(2000) Siivonen, Mari; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of BusinessItem Aikaisessa työssäolovaiheessa olevien laatuvaatimukset täyttävien työntekijöiden kiertonopeuden syyt eräässä vartiointiyrityksessä(1994) Halttunen, Ilkka; HKKK. Markk. Pro gradu; Kauppakorkeakoulu; School of Business